BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Page

Vip's

Gurlz



-)Akmalia



-)Carra



-)Nuha



-)Kemy











Boyz



-)Fadhil



-)Anas Akmal



-)Anas



-)Fitri



-)Awie



-)Aiman



-)Emy

Followers


Friday 1 April 2011

♥♥♥IT'S OL BOUT A "DOMO KUN"♥♥♥





hello whassup2 peeps!! um , aku nk nk mule cerita ny . tentang patung animasi yg hebat ni lah . di beri nme "domo kun" . rmai jga remaja skg minat gegilew dkt patung animasi dri jepun ni . huhu . MENARIK ke Domo Kun ni ? tp bg aku ni lah ptng yg berstyle . ouh . so sweet bak kte om puteh ..hee!! ta cye tnya lah kat dak zaman skg ? 70% yg minat kat ptung Domo ni . including me .yayaya ! to psal la aku menulis blog sebab Domo Kun , klau aku ta berminat , ta pyh aku buang msa nk tulis bnda yg mmg tak berfaedah ni . ahaha! tul tak? betul laa to..wlpun ptung ni agak menjengkelkan dgan rupa yang menakutkan je , mulut terngaga 24 jam . tp ptung ni jga yg menjdi pujaan ramai . cye laaa ckp aku ni . buruk ta buruk , tp sebenarnya sweet laa! lg2 kaler pink to . girlish ckit argg .. ahaha .. papehal , Domo ko memg superb . superb . hua . hua laa.. ckup di sni .

0 comments: